ویژگی پارچه مبل با کفیت|نکات مهم

,
تعمیرات مبل

تعویض رویه مبل یا همان رویه کوبی ویژگی پارچه مبل با کیفیت یکی از اقدامات مهمی است، که پس از آسیب دیدگی مبل انجام میشود.

به طور قطعی می توانیم ،بگوییم ؛یکی از آیتم های مهم که در زمان تعمیر مبل باید رعایت کنیم. توجه به نوع پارچه است که می خریم. در خرید پارچه مبلی معمولا خانم ها بهتر عمل می کنند. تا آقایان پس گزینه های مهمی که در ادامه ذکر می کنیم را بخاطر بسپارید.

ویژگی های پارچه مبل با کیفیت

نکات مهم برای خرید پارچه مبل

در زمان خرید پارچه مبلی ۲ نکته را باید رعایت کنیم:

۱_مشخصه های پارچه مبلی مثل رنگ و کیفیت

۲_قیمت پارچه مبل

اگر از پارچه های نامرغوب استفاده کنید پس از مدتی متوجه می شوید که اصلا کیفیت و زیبایی خوبی ندارند و پس از گذشت مدتی کهنه می شوند.

انتخاب رویه مبل بسیار مهم است، زیرا چندیدن کار را باهم انجام می دهد مثل: جلوه زیبایی که به مبل می دهد، ست شدن مبل با بقیه اجزای منزل و محافظت از بافت اصلی مبل.

پس خوب بودن جنس رویه مبل علاوه بر زیبایی در ایجاد مقاومت و ماندگاری مبل هم موثر است.

برای خرید پارچه مبلی بهتر است عجله نکنید. اطلاعات لازم درباره این خرید را کسب کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. خریدی عجله ای و بی کیفیت سبب می شود شما بعد از گذشت مدتی مجددا مجبور شوید رویه ها را تعویض کنید. این کار یعنی تقبل هزینه و زحمتی مجدد. پس قبل از خرید مشخصه های لازم را یاد بگیرید.

تفاوت بین پارچه مبل و رو مبللی

نوع پارچه استفاده شده در تهیه رویه های مبلی بسیار مهم است. باید توجه داشته باشید که پارچه مبل و رو مبلی باید یکدیگر فرق دارند. پارچه مبلی به پارچه ای گفته میشود که در هنگام رویه کوبی به بدنه مبل وصل میشوند و معمولا قابل جدا کردن نیست. اما رو مبلی برای پوشانیدن مبل ها دوخته میشود و در صورت نیاز میتوانید آن را جدا کرده، شسته و مجدد روی مبل ها کشید. انتخاب پارچه مبلی کمی کار سختی است، زیرا دارای تنوع بسیار زیادی دارد. در ادامه مطالب به بررسی مدل های رویه مبلی می پردازیم.

ویژگی های پارچه مبل با کفیت

مشخصات پارچه مبلی با کفیت

اولین مشخص که باید رعایت شود دقت به کشور سازنده پارچه است. معمولا پارچه های وارداتی از چین کیفیت خوبی ندارند و قضیه تعویض مجدد را به همراه خواهد داشت. ولی همه ی پارچه های چینی این جوری نیستند، بطور مثال: مازراتی، ملیتا، ملما و مایا از بهترین و پرفروش ترین پارچه های چینی شمرده می شوند.

در ادامه بررسی پارچه های مبلی،تخصصی میشود.

در هنگام خرید خوب به پارچه دقت کنید تا کشسانی نداشته باشید. جنس پارچه نرم و مقاوم باشد،الیاف پارچه مرغوب باشند. و پارچه دارای پرز نباشد برای این کار میتوانید از فروشنده مکان استفاده نمایید.

پارچه های مبلی انواع مختلفی نیز دارند، شل و سفت ما به شما پارچه سف را پیشنهاد میدهیم زیرا دارای مقاومت زیادی است.

یکی از بهترین کشور های تولید پارچه مبلی ترکیه است،شما میتوانید برای تعمیر مبل خود و رویه کوبی مبل از پارچه ترکی استفاده کنید.

    پارچه مبلی برای رویه کوبی

    ویژگی پارچه مبل با کیفیت شامل موارد زیر است؛

    • شانل
    • کوبلن
    • مخمل
    • چرم نانومیکرو

    درصورتی که برای رویه کوبی مبل راحتی از پارچه های؛مخمل،کتان،پارچه های چرم یا طرح چرم استفاده میوشد.

    ویژگی پارچه مبل با کیفیت

    انواع پارچه مبلی

    در ادامه به انواع و تعریف نوع پراچه های مبلی میپردازیم.

    پارچه مخملی

    پارچه مخملی نسبت به کتان، حالت سفت و محکم تری دارد و بسیار مرتب روی مبل قرار می گیرد. این مدل پارچه بسیار نرم و ابریشمی است و ویژگی مثبت آن، تمیز کردن بسیار راحت و سریعش است.

    پارچه جیر

    پارچه جیر متقاضیان فراوان خود را دارد. این نوع پارچه بسیار شیک و مدرن است و تمیزی آن فوق العاده سریع و راحت صورت می گیرد. برای پاک کردن بهتر می توانیم از اسپری کردن محلول های مخصوص استفاده کنیم.

    پارچه مبل چرمی

    پارچه مبل از نوع چرم بسیار پرطرفدار است، زیرا یکی از مدرن ترین نوع پارچه است. بافت چرمی کاملا غیرقابل نفوذ است که بسیار سریع و بدون مشکل تمیز می شود.

    پارچه مبلی نخی یا همان کتان

    ساده ترین و معمولی ترین پارچه مبلی تان است، که این دسته هم ماند پارچه مخملی و سایر به دو دسته شل و سفت تقسیم میشوند.

    هم اکنون به پایان این مطلب از سری مطالب آموزشی و نکته دار رسیدید.اگر در انتخاب نوع و رنگ پارچه مبلی شک و یا تردید دارید میتواندید همین الان در هر ساعت شبانه روز با ما تماس بگرید.

    اینستاگرام ما جهت دیدن نمونه کار ها

    {score}{count}
    2 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
    نظری بدهید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *