راهنمای تشخیص کلاف خوب مبل

,
آموزش تشخیص کلاف خوب مبل
خانه » راهنمای تشخیص کلاف خوب مبل

راهنمای تشخیص کلاف خوب مبل بسیار مهم است، به طوری که هر فرد پیش از خرید مبل باید. اطلاعات لازم را درباره نحوه تشخیص کلاف خوب مبل داشته باشد و سپس برای خرید مبل اقدام کنید.

ممکن است بسیاری از افراد از اهمیت کلاف مبل در خرید مبل مطلع نباشند. به همین دلیل در ادامه به اهمیت کلاف مبل و همچنین راهنمای تشخیص کلاف خوب مبل می پردازیم:

همه ما به خوبی می دانیم، که هر چقدر هم مبل های مرغوب و گران قیمت را خریداری کنیم. یا آن ها را در بهترین نقاط خانه قرار دهیم باز هم پس از مدتی خراب می شوند.

و با توجه به شرایط اقتصادی مردم به سرغ تعمیر مبل های کهنه خود میروند. و بهتر است که قبل از تعمیر مبل خود به این نکات توجه کافی ای کنید.

در نتیجه باید قبل از اینکه به سراغ تعمیرات مبل برویم باید از سالم و مرغوب بودن کلاف مبل اطمینان خاطر کسب کنیم.

زمانی که حرف از تعمیر مبل میاید همه به فکر سالم بودن و مرغوبیت کلاف مبل میوفتند .

که آیا کلاف مبل ما سالم است و یا از کیفیت بالایی برخوردار است یا نه .

اگر علاقه به یادگیری این موضوع را دارید پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید .

راهنمای تشخیص کلاف خوب مبل

بررسی نحوه شناسایی کلاف خوب مبل

هنگامی که شما مبل خود را به کارگاه مبلمان میبرید،پیش از هر چیزی تعمیر کار قبل از شروع کار کیفیت کلاف مبل را بررسی می کند. و درصورت خرابی و یا نا مرغوبی کلاف مبل به هیچ عنوان تعمیرات خود را شروع نمیکند. اما دلیل این کار چیست ؟

راهنمای تشخیص کلاف خوب مبل

اگر کلاف مبل از استحکام لازم برخوردار نباشد و شما دست به تعمیر بزنید پس از مدت کوتاهی مبل به حالت اولیه باز می گردد و تمامی هزینه های شما به هدر می رود پس در چنین مواقعی تنها راه چاره شما تعویض و خرید مبل های جدید است در نتیجه شما از همان ابتدا باید مبلی را خریداری کنید که از کلاف خوبی برخوردار است تا علاوه بر طول عمر مبل بعد از آن که فرسوده شد نیز بتوانید آن را تعمیر کنید و چندین سال دیگر نیز از آن استفاده کنید.

حالا که با کلاف مبل اشنا شدیم بهتر است به آموزش تشخیص کلاف خوب مبل بپردازیم.

جنس چوب :

از خرید مبل هایی که جنس کلاف آن ها چوب سفید است به شدت خودداری کنید چرا که این نوع چوب ها انعطاف کم تری دارد در نتیجه بسیار بی کیفیت و نامرغوب می باشد . جنس کلاف مبل های استیل چوب گردو و راش است و کلاف مبل های راحتی از چوب رس ساخته می شود.

کلاف دوبل:

کلاف مبل از ترکیب دو نوع چوب ساخته شده است و جزو مرغوب ترین آنان است.و توجه داشته باشید که کلاف مبل دوبل از عمر بالایی برخوردار است.

صدای جیر جیر نکردن:

اگر با نشستن بر روی مبلمان با صدای جیر جیر کردن کلاف مبل روبرو شدین،باید بدانید که کلاف مبل شما از کفیت خوبی برخوردار نیست .

چرا که این صدا ناشی از خوب و صحیح متصل نشدن قطعات اتصالی مبل است و یا پایه های مبل تراز نیستند.

{score}{count}
5 پاسخ
  1. علیرضا محسنی
    علیرضا محسنی گفته:

    سلام وقت بخیر اقای پارسایی مبل تعمیراتیم امروز رسید دستم واقعا دستت درد نکنه معرکه شده بود .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *