آموزش انتخاب فوم خوب برای مبل

,
تصویر شاخص فوم مبل

اگر فوم مبل کیفیت مرغوب و خوبی نداشته باشد پس از مدتی مبل شما زیبایی ظاهری و همچنین کارایی خود را از دست می دهد و افراد به فکر تعویض مبل افتاده و یا به صنعت  تعمیر مبل برای تعویض فوم مبل مراجعه می کنند. با ما همراه باشید چون در ادامه به معرفی انواع فوم مبلمان و ویژگی آن ها می پردازیم تا به راحتی بتوانید بهترین فوم را برای مبلمان خود انتخاب کنید.

معرفی انواع فوم و ویژگی آنها

فوم یکی از قسمت های مهم مبلمان است و همانطور که افراد نسبت به تمیزی، پاره نشدن و زیبایی مبل های خود اهمیت بسیاری می دهند باید به فوم مبل نیز توجه کنند تا مدت زمان کوتاهی پس از استفاده لازم نباشد برای تعویض فوم مبل خود به کارگاه تعمیر مبل مراجعه کنند.

خوب است بدانید نوع استفاده از فوم ها بستگی به نوع مبلمان، کارایی و انتظار افراد از مبل و قیمت می باشد .

فوم مبل با اهمیت زیادی برخوردار است و برای دیدن آن و شناسای آن باید پارچه مبل را برش داد. ما در این مطلب نکاتی را به شما می گوییم که بتوانید قبل از تعمیرات مبل خود فوم خوبی را انتخاب کنید.

انواع فوم مبل ؛فوم گرم

این نوع فوم یکی از مشهور ترین نوع برای استفاده از مبلمان می باشد، در دمای خیلی زیاد و با دمای مستقیم تولید می شود. فوم گرم بسیار سفت است. اما با گذشت زمان این سفتی ها از بین رفته و فوم نرم شده و حالت خود را از دست خواهند داد.

انواع فوم مبل؛سرد

نام دیگر این نوع فوم مموری می باشد و امروزه استفاده از این نوع فوم در ساخت مبلمان رواج یافته است و یکی از دلایل رواج آنها دوام و طول عمر آن می باشد.

فوم سرد در دمای خیلی کم و با حرارت غیر مستقیم به صورت انبوه و عمده تولید می شود. از دیگر مزایای آن می توانیم به نرم و راحت بودن آنها اشاره کرد اما بهتر است بدانید قیمت فوم سرد نسبت به سایر فوم ها به دلیل مزایایی که نسبت به بقیه فوم ها دارد اندکی گران است.

انواع فوم مبل؛پنبه ای

تمام اجزای تشکیل دهنده این نوع فوم ها تنها پنبه خالص است. به محض نشستن روی این نوع فوم ها احساس ناخوش آیندی دست میدهند.

انواع فوم مبل؛نمدی

این نوع فوم ها بیشتر برای قسمت پشتی و دسته های مبل استفاده می شوند.

انواع فوم مبل ؛فوم پشمی

فوم های پشمی به دو نوع سورنی و لایه ای تقسیم می شوند و نوع سوزنی با دوام و بیشتر مناسب مبلمان است. اما نوع لایه ای او را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم

سایر انواع فوم مبل

فوم های دیگری هم هستند که در صنایع مبلمان استفاده میشوند؛ شامل پلی استر، فوم چسبی، لایکو، فوم ویژه، فوم الیاف ویسکوز و… می شوند .

و همچنین اگر مبل شما دچار آسیب شده و قصد تعمیر آن را دارید. همین الان با گروه تعمیرات مبل پارس تماس بگیر و ازشون درخواست کمک و راهنمایی کن

راه شناخت بهترین فوم هنگام خرید مبل

هنگام خرید مبلمان جدید و نو بهتر است برای تشخیص کیفیت و مرغوبی نوع فوم به نکات زیر توجه کنید.

  • فوم راحت باشد و صدایی ندهند ،به آسودگی فشرده شوند
  • همچنین پس از بلند شدن از روی مبل فوم باید به حالت قبل برگردد و خاصیت چکش خواری داشته باشند .
  • همچنین از فروشنده میتوانید بپرسید که از چه نوع فوم هایی در مبلمان استفاده کرده.
آموزش انتخاب فوم خوب برای مبل
عکس فوم
آموزش انتخاب فوم خوب برای مبل
عکس فوم مبل

{score}{count}
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *